Sabtu, 12 Januari 2013

Himpunan yang best !

Dari dulu sampai sekarang aku teringin nak join himpunan besar-besaran kat Malaysia .
Tapi asal nak pergi je ada je halangan . Hmmm -.-

Time reformasi 1998 dulu-dulu ..



Aku kecik lagi .. Umur 6tahun .. Haha . Gila ke nak join ..
Takpe-takpe .. Tunggu besar sikit ..

Bersih -1 



Nak pergi !! Tapi ustaz aku time sekolah tahfiz tuh bawa abang-abang besar je . 
Mentang-mentag la aku bawah umur . Hahaha !

Bersih - 2 



Aku dah besar !! Bole pergi !! tapi ..
Aku masih belajar .. Arghh !! Nak pergi boleh je tapi nanti kene botak kepala dgn ustaz .
hahahaha !!

Bersih -3



Alasan yang sama .. Tapi time ni ada kat sekolah lagi . Adoyai .. Dahla sekolah nun hilit sana tuhh ..
Jauh benor nak menapak ke KL nye ..

Himpunan Hijau



 .. Nak pergi je .. Alahai ..Ada exam pulak time tuh .. Ish !! Geram-geram -.-
Takpe lah . Tengok video pon jadi laa ..

Lastly , habis sekolah . Yeah !! Rasanya takde halangan ..
Ada pulak untuk 2013 ..

Himpunan Kebangkitan Rakyat .



Yuhuuuuuuuu !! Ada lagi ! Bole lah pergi !! Tengok jadual kerja !!
Arghhh !! Sabtu kerja !! 
Tapi time aku kerja pulakk !! Arghh !!
Melepas lagi !! Apa daaaa . Member semua pergi . Jelez-jelez -.-




p/s : Takpelah , aku doakan Parti yang menegakkan Islam itu mendapat kemenangan ! Takbir !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan