Khamis, 3 Januari 2013

Shoutul Irshad .

Shoutul Irshad .
First2 aku masuk skola .
Aku taktaw pape pon pasal kumpulan tuhh .
Nasyid pon tak minat . hahaa .
Tibe-tibe pulak diserap masuk kumpulan tuhh ..
Terpaksalah menjiwakan nasyid nih -.-
 Ingatkan kumpulan cikai-cikai je ..
Rupenya pernah Johan Negeri Perak 2010


Ni senior Shoutul Irshad 2010 .
dahsyat bhai !
Johan ajee ..




Ni la kumpulan Shoutul Irshad 2011 .
Berwajah baru . Haha :D
Time ni Johan Peringkat Parlimen Bagan Datoh .


Artis Jemputan di majlis Ihtifal Perak .
Haha :D
Bangga gila !!!


Johan Nasyid Remaja Islam Hilir Perak 2011
First time aku join nasyid yang terer ni .
Nak terkencing ada jugak time show . 
HAHA :D


Ini adalah junior Shoutul Irshad 2012 
Tade lagi yang senior 2010 
Semuanya yang baru-baru 
Time ni aku jadi ketua 
Alhamdulillah ..
Dengan ilmu yang dapat dipetik dari senior ..
Aku try la ajar kat junior ni ..
Hasilnya ..


Kami Johan lagi !!
Dua tahun berturut-turut ..
HAHA :D
Tak ku sangka , Tak ku duga :)


Ini adalah kumpulan baru ditubuhkan 2012 .
Nidaul Irshad .
First time join Festival ..
Terus dapat nombor 3 keseluruhan ..
Nombor 1 dalam kategori kumpulan perempuan ..
Tahniah !!
Tapi tak dapat kalahkan Shoutul Irshad .
HAHA :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan