Ahad, 6 Januari 2013

Teman Tapi Mesra :)

Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Ku tahu ku kan selalu ada
Pada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku


*******************

Kenapa aku pilih lagu ni ? Lagu ni khas tok kawan perempuan yang rapat dengan aku . Asyik-asyik citer pasal kawan laki je . Nanti korang ingat aku ni gay pulak ! Haha :D
Ramai jugak la yang aku kenal tapi tak ramai yang special bagi aku :)




* Aimie *
Dulu dia cukup special dalam hidup aku :)
Cukup caring dengan aku .
Lovely pon amat .
Banyak perkara yang ada tentang aku dan dia :)
Btw , Aku sayang dia sangat !
 Luv u Makcik Kantin !!




* Ain Sya *

Dulu-dulu aku minat dia . Haha :D
Senyum dia menawan .
Mata sepet ajee .
Tittle dia pada aku ialah cucu atok . Hahaha :D
Suke ketawa dengan aku time skola dulu .
Suke dengar aku pok pek pok pek :D
Tapi sekarang .. Hmmm .
Lupekan jela :(





* Kak Farhana *
Seorang yang peramah . 
Seorang yang comel sangat-sangat .
Suke menangis bila kecewa . Hahaha :D
Suka belanja aku . Ngee :D
Paling rapat dan banyak pendapat yang aku dapat dari dia :)
Seorang yang matang dalam tindakan :)
Sayang akak !!



* Nurul Ain *
Dia ni suka meyakat aku . Ada je nak bertekak dengan dia .
Memang rapat la dulu-dulu . Sekarang ni dia kat perantauan .
Tunggu dia balek je . Aku nak kawen ngan dia . Haha . Gurau jelaa !!
Aku doakan hasrat dia tercapai dan memiliki kejayaan di medan perantauan sana :D
Luv u Doraemon !!



* Nurul Syafieza *
Si kecik ini sangat comel dimata aku . Hehehe :D
Aku suke menyakat dia kalau aku bosan-bosan .
Dia jugak bergelar " Gadis Skype " untuk masa lapang aku .
Hehehe :D
Orang yang sangat manja .. Suka suruh aku nyanyi bila on the call -.-
Hahahaha :D
Luv u kecikk !!




* Najatul Husna *
Ni anak aku . Haha . Cantik tak ? Ada ke dia panggil aku Ayah ..
Errr -.-
Nak kene babap ngan ayah ni . Hahaaha .
Dia ni sempoi je . Tapi still the best bagi aku .
Hahaha .
Sayang anak ayah !!


* Sume ni pon sekarang dah jarang-jarang hallo hallo .. Maklumlah bz dengan dunia masing-masing . Hmmm -.-

Nice to meet you all :D 

1 ulasan: