Khamis, 3 Januari 2013

Kawan Baik Di Rumah :)


Musa Putra .
Kawan yang paling lama dengan aku .
Bestfren katakan.
Dulu kecik-kecik selalu gadoh !
Haha .
Aku jela jadi mangsa penumbuknya .
Tapi dia tetap kawan baek aku :)


Hafizuddin
Adek Musa Putra .
Pon Sama jugak kisahnya .
Tapi dia ni ngada sikit . 
Suma nak menang .
Taknak kalah .
Hahaha :D


Syahiddin .
Macha ni selalu nak berkepit ngan aku .
HAHAHA :D
Tapi dia ni senang nak bergurau .
Seronok la !


Faiz Amin .
Antara yang paling muda la yang rapat ngan aku .
Hidup stylo je .
Tapi best la kalau borak ngan dia sampai kelangit la merapunya .
HAHAHAH :D


Suhaimi .
Bukan bapak aku ea ?
HAHAHA :D
DIa ni dok depan rumah aku je .
Dari sebelum sunat aku kawan ngan dia . Hahaha .
Papahal dia ni sempoi .


Aiman .
Quek Quek . 
HAHAHA :D
Selamba je mamat ni .
Kalau dah angin , tak kira siapa depan dia .. Kasi redah je ..
Hahaha :D


Fadzli
Macam2 kenangan aku ngan dia .
Itu jela aku mampu nak cite pasal dia :)

p/s : Banyak lagi yang tersenarai , Tapi semua dalam carta hati . Haha :D

1 ulasan: